För fulla muggar

Hallojsan

Kom nyss hem från skolan, trots att jag slutade 10 i 1.
Satt och var social med Camilla och delar av hennes klass på deras håltimme. (Typ 2 timmar)
Aja, jag hade inget bättre för mig, måste dammsuga mitt rum, men mamma och Elsa sover så jag kan inte göra det nu.

Vad har vi gjort i skolan då? Inte speciellt mycket förutom att jag lärt mig 60 blommor/växter utantill på biologin.
Annars har vi inte gjort nånting alls som är värt att tas upp här.
Kom på att det är ju faktiskt fredag imorgon, gud så skönt med helg!

I helgen har jag faktiskt fullt upp, fredag ska jag på kick off party med alla som jobbar på gallerian, så det ska bli rätt spännande, ska dit med Elina och  vi är typ minst på stället, så det ska bli kul!
På lördag ska jag upp tidigt och fara någerst mellan luleå och kalix och rida Islandshäst! Den ni, har faktiskt aldrig ridigt förr så det ska bli kul, speciellt eftersom det är på islandshästar!
Sen på söndag ska jag vara med Ida på kvällskvisten.
Fullt upp så att säga.


Ulla, Erik och Linda                                      Camilla den fina ;)

Kommentarer
johanna

peeerik <3



2008-09-06 @ 11:49:44

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0