Idol

Har nyss sovit middag, eller nått i den stilen...
Låg och pluggade och sen föll ögonlocken ner som timmerstockar, dom gick verkligen inte att öppna..
Så nu har jag sovit i typ en timme drygt, ändå skönt för då slipper jag vara så trött imorgon.

Vi hade klassfoto idag på skolan, och jag blev verkligen inte vacker..
Men det var ju inget som jag inte redan visste, brukar i normala fall inte bli så gullig, haha.
Menmen, vi får väl se då, kikade bara en snabbis så.

Idol ikväll, och den här gången vet jag faktiskt om det!
Förra veckan trodde jag bara att det var ons&tors, men icke, så jag missade det..
Men bättre lycka denna gång kan man väl säga..

Sjuk fortfarande, hesheten går upp och ner i vågor och idag så flyter jag på en stor våg, kan knappt prata känns det som.
Trist att vara sjuk, man är som så trött hela tiden, det måste vara för att man går och drar upp snor i hjärnan!
Nej nu var jag lite sarkastisk.

Dannyboy ska sova här i natt, mojspojs!
Det är bra för då slipper jag sova i tjocksockar och en tröja ännu en natt..

"-Nåååh, blir du varm då? " (Hör jag bakom mig)

Sötsjärten min, på fredag har vi varit tillsammans i 1år och 11 månader!
Grattis till oss!

Nej nu ska jag burra upp mig i soffan och se idol!

Kommentarer
Pidii

Grattis tjockisar! Snart 2 år :) Nöff nöff!



Blogg: http://idaasundqvist.blogg.se/
2008-09-23 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0