En annan dag i skolan

Hej och hallå, sitter här i min säng och har typ mensvärk fastän jag inte har nån mens (!?)
Kom på att den här lådan som sitter på "ladda-laptopen-sladden" blir ganska varm, så den var rätt skön att he mot magen, som en vetekudde fast ändå inte..
Bättre i magen blev det ialla fall efter några tabletter och min "värmekudde"

Kul i skolan hade vi idag ialla fall, jag hittade mig en bok om massage när vi satt i bibblan, och så tipsade jag mina vänner om massor med tekniker för att bli av med tex. trötta ögon, matsmältningsbesvär, mensvärkar och sådana saker.
Jag tycker jag är en bra vän!
 
      
Väldigt bra bok!                        Mikkan är klassens pluggis
rekommenderas verkligen!     även fast hon inte vill inse det själv ;)


Här är bildbeviset! Pluggis till 100%

Kommentarer
Anna

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA VÄN!



Blogg: http://annalindstroom.blogg.se/
2008-09-26 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0