Måndag och första dagen på resten av dagarna

Halloj

Klockan är allt för mkt för min trötta lilla hjärna. Speciellt när den är fylld med snor..
Skolfoto har vi imorgon också, jag är faktiskt rätt nervös med tanke på att jag Alltid lyckas se rent ut av förjävlig på alla klassfoton. Finns nog inte ett enda år jag blivit bra..
Aja, inte för att jag bryr mig sååå speciellt mkt, men det skulle ju vara kul att bli fin nån gång...

Vi har kemiprov på fredag, så det lär väl inte bli värst mycket bloggande tror jag jag kan säga redan nu.
Men man vet ju aldrig.
Vet dock inte om jag kommer kunna lära mig allt, för det var rätt tjorvigt, men sätter jag mig bara ner och går igenom det ska det nog gå bra!

Jaja, hoppas ni får en godnatt, eller nått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0