24 september

Just nu sitter jag och är jävlig med min pojkvän, dvs. spelar chipmunks remixer på en massa låtar som han hatar!
Jag kan faktiskt vara en snäll flickvän men ibland känner man inte för det, haha.

Han börjar bli riktigt irriterad nu, men jag vet att han älskar mig innerst inne..

Borde nog plugga lite granna innan idol börjar, fick typ en halv miljon engelskaglosor till nästa onsdag, men dom tror jag att jag pluggar på nästa vecka.

Åhh, vill att min dator ska fungera, jag har ALLA mina bilder och allt på den, photoshop också, så jag kan aldrig göra om min design...

Kom på att sakna alla kvällar när vi var ute och pallade äpplen förr, blev så grymt sugen när jag såg ett stort äppelträd en bit bort från vårat hus.
Nån som är på att palla äpplen nån kväll?

Kommentarer
Camilla den lilla xD

Haha, jag är på som fan xD



Blogg: http://camiillagrahn.blogg.se/
2008-09-25 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0