9a är bra


Ärligt talat så saknar jag min gamla klass hur mycket som helst...

Det är som inte samma grej längre. Förut kunde man typ säga "Fan va jag är skitnödig" inför hela klassen, okej, kanske lite grovt talat, men ungefär, och ingen brydde sig, det var helt normalt. Vi kände varandra utan och innan, och vissa av oss hade till och med gått dagis tillsammans.
Åhh, jag vill gå 9an en gång till. NV1A är också härliga, men dom flesta har sina kompisar med sig, själv är jag typ ensam. Ingen av dom jag riktigt umgås med går natur.
Fett tråkigt...


Jag och Olivia på examen "I'm yours"        Jag och mina älsklingar på examen
(sorry sorry, andreas också)

Kommentarer
Olivia

Jag saknar också alla :/

Men vi överlever nog :D



Blogg: http://lucesolare.blogg.se/
2008-09-01 @ 19:12:07
göteborgarn

jag då ! (och adam) vi var faktiskt också med på examen, jag var dessutom med på bilden! nää, nu blir jag sur för att du dissar oss.



2008-09-02 @ 16:12:05
Camilla

Jag saknar också alla sjukt mycket, det är verkligen inte samma sak längre :O



Blogg: http://camiillagrahn.blogg.se/
2008-09-02 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0