Onsdag

hejsan

Är hemma från skolan idag, spydde inatt, och pappa sa att det nog var från antibiotikan som jag börjat äta. (för eksemen) Jag ringde och frågade vårdcentralen och dom bekräftade pappas teori. Förhoppningsvis kommer det inte hända varje dag. Hon tipsade mig om att i stället för att äta 2 på morgonen och 2 på kvällen skulle jag sprida ut det och äta 4 st under dagens gång med jämna mellanrum.

Just nu håller jag på att laga mat, det blir potatisburgare, mycket gott! Funderar på att kolla om vi har nå bacon hemma som man kan steka på sidan om, det är jättegott att ha till potatisburgarna!

Ha en bra dag!


kapslarna är hur stora som helst och smakar skit!

Kommentarer
Anna

Ursh då, bra att du inte är så sjuk iallafall:)



Blogg: http://www.annalindstroom.devote.se
2009-04-08 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0