Junkfood Friday

Fredag och bästa dagen på veckan, ikväll blir det förmodligen bio med Anna och Daniel.
Försöker övertala daniel att gå på afterwork med mig, men han är hård som sten. Hoppas han ger med sig, annars får vi laga mat här hemma, skulle ändå vara gott.

Idag har jag legat och läst, som vanligt, har läst ut andra boken ur twilight-serien, och jag låg uppe till halv fem i morse och läste, kunde inte lägga ifrån mig boken. Det var först när jag märkte att fåglarna började sjunga och det började ljusna ute som jag tvingadade mig själv att sluta. Helt otroligt hur en bok kan fånga en så, jag älskar att läsa!

Nu ska jag ta och byta om, sen ska jag äta middag, hemma eller ute, det är fortfarande frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0