Lördag

Då är ensam hemma-tiden slut för den här gången. Familjen är hemma..

Igårkväll kom Lilo hit. Vi tog våra supermoppers och styrde kosan åt ica kvantum där lördagsgodisen inhandlades. Vi mös i soffan, skvallrade och såg film, sen kom även min Annis förbi som Äntligen kommit hem från Stockholm. Lilo den lilla stackaren fick köra hem i kylan klockan 3, men jag utrustade henne med sockar, så jag tror hon överlevde!

Jag och Anna kom oss i säng king halv 6 eftersom Anna blev hungrig kring 5 på natten...
- Carro, blir du arg om jag säger att jag är hungrig?
Suck, jag som knappt kunde hålla ögonen uppe :P

Aja, nu ska jag slänga mig i duschen.


Lilo ville inte fara hem :)

Kommentarer
Annsan

man kan inte sova på en hungrig mage!



2009-08-04 @ 00:26:21

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0