Onsdag

Vi hade jättetrevligt igår!
Jag, Lilo och Linda begav oss ut till världens ände där våra söta tvillingsystrar har sin stuga. Vädret var kanon och vi började med att bada, jag kom mig sist i, badkruka som jag blivit.. När vi alla hade doppat oss rodde vi ut med båten på sjön och hoppade ifrån den! Jag höll som vanligt på att drunkna eftersom jag fick en skrattattack.

Efter en match i kubb och lite mer bad så grillade vi.
Kött, kyckling och sen klyftpotatis till det= hur gott som helst. Resten av kvällen satt vi och skvallrade som alltid, samt grillade marshmallows.

Nu väntar vi alla på bilderna som Linda har på sin kamera!!...... ;)

Ska ta och hämta nyckeln till daniels lägenhet nu tror jag, sen ska jag fara på dollarstore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0