Filmtips



Ben Carson, föredetta polis, tar jobbet som nattvakt på Mayflower, ett nedbrunnet varuhus.
Inuti varuhuset finns det fullt med speglar, och trots varningar från dagvakten att inte titta in i speglarna gör Ben ändå detta. Han börjar se saker i speglarna, saker som inte finns när han sekunden senare vänder sig om för att titta.

Han börjar ta reda på mer fakta om varuhuset och blir mer och mer bestämd på att lösa mysteriet.
Men han måste skynda sig, för hemska saker börjar även hända med hans familj när de tittar in i speglarna.

Mirrors var en rätt bra film, läskig var den, det kan man inte förneka.
I kisspausen blundade jag när jag gick förbi en spegel...
Helt klart sevärd!


3/ 5 djungelvrål

Kommentarer
Jasmin

Jag gillar din blogg, den är verkligen bra! ^^



Håll gärna koll på min blogg via bloggvin om du vill, finns länk till vänster i min blogg =D



Blogg: http://dressage.blogg.se/
2009-02-08 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0