Klasslunch

Nu var dom snart i Piteå, och bussen skulle släppa av dom på max.
Så jag ska börja traska nu, klasslunch på max, mysigt !

Jag vill läsa "Om jag kunde drömma" en gång till, samt se filmen, jag vet inte, men jag är helt fast.
Boken är så himla bra! Filmen var faktiskt bättre andra gången jag såg den för då jämförde jag inte den lika mycket med boken. Därför funderar jag på om jag ska läsa andra boken eller vänta på att andra filmen kommer ut och se den först. Vi får se hur länge jag kan hålla mig.


- Nån som läst den andra boken "När jag hör din röst" (tror jag den heter) ? Var den bättre/sämre än "om jag kunde drömma"?

Kommentarer
anna

Lite sämre, men ändå jätte bra:)



Blogg: http://annalindstroom.blogg.se/
2009-02-10 @ 20:18:20
Anonym

Jag har läst både den första och den andra. Men den första är lite bättre tycker jag faktikst:)



Blogg: http://lisaabergdahl.blogg.se/
2009-02-14 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0