Refläsk

Nu har jag tagit mig friheten att köpa 1 års träningskort på StepIn!!!
Fatta glad jag är nu, jag kommer äntligen komma igång med träningen!


Haha, måste berätta en rolig grej som hände när jag var på "mötet" på stepin idag.
Pernilla (medlemsrådgivare) gav mig ett stämpelkort, och när man stämplat  ett visst antal så kommer man till en grå ruta där man får en gåva.
Pernilla frågade tjejen bakom kassan vad det var för gåvor, varefter tjejen säger:

- När du kommit fram till första gåvan så får du ett refläsk...

Hahaha, vi höll på att skratta ihjäl oss. "ojoj, jag är så himla hungrig just nu att jag inte kan tänka på annat än mat" säger hon sen.  Aja, ett gott skratt fick vi oss ialla fall.

Åter till böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0