Scones med marmelad

Har nyss ätit nybakta scones med smör och svartvinbärsmarmelad.
Det var mycket gott måste jag säga, och såklart var det jag själv som bakat dom!

Vaknade kring halv 2 idag, eftersom jag låg uppe till 3 och såg Twilight.
Lite besviken måste jag säga, eftersom jag läst boken innan så var filmen verkligen inte lika bra.
Så mitt tips till er som varken sett filmen eller läst boken: se filmen först, läs boken sen!

Måste också berätta vad jag lyckades med inatt.

Jag låg där framför datorn tillbakalutad i min stol inbäddad i ett täcke och såg på filmen.
Sen fick jag för mig att det skulle vara skönt att ha en kudde bakom nacken, inte smart.
När jag sen lutar mig tillbaka igen känner jag hur stolen börjar tippa bakåt, och helt plötsligt ligger jag där på golvet och kan inte ta mig upp. Jag började såklart asgarva och hoppades på att jag inte väckt hela huset.
Bra Carro!

Nu ska jag photoshopa lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0