Send me some coca cola

Sitter just nu och pluggar kemi och spanska, har prov imorgon.
Dock så är det dom enda lektionerna jag har imorgon, jag börjar halv 10 och slutar halv 12, härligt va!?
Efter det ska jag nog strosa på stan ett tag, eller fara och träna, sen börjar jag jobba klockan 3.
När jag sen slitit arslet av mig på jobbet så ska jag fara hem till Anna, förhoppningsvis kring halv 8, där min pojkvän, anna, camilla, linus, Ida och Ck väntar. Vi kommer  ha en jättetrevlig kväll!

På lördagen ska jag på rockfest, himla kul tema ändå. Funderar på leggings, en rockig t-shirt, samt lite nitar. Fluffigt hår, och kanske till och med pumps, om jag orkar gå i det...

Nu ska jag återgå


Kommentarer
chili

snygg blogg du har!:)Allt bra o så me dej?



Blogg: http://hetchili.blogspot.com
2009-02-27 @ 01:30:35

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0