Solen skiner (sken)

Hejhej

Är på stålande bra humör idag! Måste vara för att solen Äntligen har börjat lysa här i norrland, det är både ljust när man far till och när man kommer hem från skolan! Jätteskönt, hoppas min dygnsrytm blir bättre nu, så svårt att kliva upp när det är mörkt.

Nu har jag tänt en massa ljus i mitt rum, bäddat ner mig i soffan och ligger och pluggar lite. Prov i Svenska imorgon, men jag känner mig inte allt för jättestressad, jag lärde mig det mesta på lektionerna. Känns skönt.
Matteprovet idag gick faktiskt över förväntan, trodde det skulle vara skitsvårt, men jag löste alla uppgifter utom en tror jag, den försökte jag på, men fick inte ut en lösning. Menmen, klarar ialla fall godkänt ;)

Nu ska jag återgå, men visst är det en härlig dag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0