Söndag

Halloj

Sitter här hemma i min pojkväns stökiga lägenhet, han har nyss köpt en micro och en dammsugare, sen övertalade jag han att fara och köpa en skurhink med tillbehör på dollarstore.
Jag har skurat och dammsugit delar av lägenheten med tanke på att man inte tar sig fram överallt, haha, så nu väntar jag bara på att han ska komma hem från bion så han kan diska undan berget med disk.
ojojoj, så går det när man sover lite här hemma hos han, lite hemma hos mig, man hinner inte städa, hälften är typ mitt skräp...

Jaja, var ialla fall i luleå igår med Anna och shoppade, jag som inte skulle shoppa så mycket köpte en väska, 2 koftor, ett linne, ett par mjukisbyxor och lite småsaker, så kan det gå...
Ikväll skulle vi egentligen ha varit med "gänget" och myst på, men eftersom jag har en massa plugg så hade jag tänkt göra bort en massa idag så det inte bli så mycket imorgon och resten av veckan.

Nu ska jag ta och läsa lite, hej :)

Kommentarer
Paulina

Okej :)

Va är det du läser då (; ?



Blogg: http://ppaulinak.blogg.se/
2009-02-01 @ 22:09:07
Anonym

Tycker du ska vara glad att du kan komma innan för dörren med den där skräppojken boendes där :P



2009-02-02 @ 09:12:00

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0