Cold cold winter

- 25 grader här i lilla Piteå idag, måste säga att det faktiskt var rätt kallt att strosa runt i jeans, fastän jag har långkalsonger under. 

Uscha, men ändå lite mysigt med vinter. Tänk en kopp varm choklad toppad med grädde och marshmallows, nedbäddad under ett fluffigt täcke med tända ljus och Greys Anatomy ikväll, DET om något skulle vara underbart.
Samtidigt är jag less vintern, vill ha sommar nu på en gång, springa ut barfota till baksidan och lägga sig i gräset, njuta av solen, det blev så lite av det förra sommaren. Men nästa sommar ska bli bättre, jag ska INTE jobba hela sommarlovet, den här gången kommer jag säga emot. Det är Mitt sommarlov, det är min vila till 2an som jag verkligen behöver för att orka med.

Nu behöver jag mat i magen för att klara dagen. (det rimmade till och med!) Till övervåningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0