Dalarnas sista dagar

Sorry för dålig uppdatering, men har varit utan dator nu i helgen.

Nyårsafton blev inte riktigt som vi tänkt oss, daniel och Ck hade fixat musik, ljus, rökmaskin och raketer för 700 spänn, klockan går, ingen kommer, dom drog nån annan stans. Vilken jävla stil, man kan faktiskt ringa och vara ärlig!
Aja, vi hade skitkul ialla fall, spelade ölspelet och dansade, eller aa, daniel stod för "dansen"..

Resten av veckan mös vi på, gick på stan och åt gott.
Sista kvällen var vi på grekisk restaurang och sen var vi och bowlade. Hur god mat som helst, jag kommer äta där varje gång jag far till dalarna! Efter det for vi hem och la oss typ.

Nej, nu ska jag och daniel fara och äta.

Kommentarer
Frida

Tack! :D

Ja, jag har tagit bilden själv. Det va precis i början då jag började lära mig min systemkamera :D



Blogg: http://fridadrotz.blogg.se/
2009-01-05 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0