En el colegio

halloj sorry för dålig uppdatering, igen...
Men jag har varit hemma hos daniel och fixat till i hans lägenhet, har nämligen köpt lite grejer. Bland annat ett skrivbord som jag köpte i julklapp åt han, en hylla, samt ljus och annat myspys. Så nu är det faktiskt jättemysigt där!

Just nu sitter vi i en datasal och gör inte allt för mycket, håller på att somna där jag sitter.
Engelskan börjar om en halvtimme, så man kanske ska sussa en liten stund ;)

Idag har även 93orna varit på besök på skolan, vi fick prata lite om varför vi valde natur och så vidare. Haha, lite kul att se dom, där sitter man osminkad och i mjukisar, så kommer dom dit skitsnygga och tillpiffade dagen till ära.
Aja, man ska väl inte klaga, såg väl själv ut så, men då var det dock min födelsedag, så jag hade en orsak att vara fin, haha (;

Nej, nu ska jag kanske ta och spela lite med dom hära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0