Nattblogg

Sitter och skriver klart mitt historiaarbete som ska vara inne imorrn.
Herregud, jag måste börja tidigare med allt jag gör, sparar alltid allt till sista dagen vilket resulterar i, inte lika bra betyg som jag hoppats på..

Nån som har tips på hur man kan planera plugget bättre, jag är verkligen skitkass på det!

Imorgon ska vi fara med klassen och simma!
Klockan halv 10 går bussen från skolan, sen simmar vi mellan 10-11, sen slutar vi för dagen, gud så skönt!
Då ska jag nog passa på att smita hem till daniel och sitta och plugga där, med tanke på att han är i skolan då.
Skönt att vara ensam ett tag.
Sen på torsdag (som förövrigt är min FÖDELSEDAG) har vi inställd lektion på morgonen, så vi har sovmorgon till kl kvart i 10! Jag tror någon där uppe älskar mig, för jag hatar att gå upp tidigt på morgonen...

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, bara lite kvar nu, så det är lugnt.

Kommentarer
Cat

Så lite så! =)

Bara en dag kvar! ;) Eller, en natt! =P



Blogg: http://cattitude.blogg.se/
2009-01-14 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0