Ödet förföljer mig...

Halloj, har inte varit vid datorn särskilt mycket senaste dagarna som ni säkert märkt..
Plugg och vila är det enda jag lagt ner tid på, skönt det också!

I måndags sov daniel över hos mig, natten därpå åkte han på magsjuka, okej tänkte jag, hoppas att jag klarar mig!
Idag har jag varit och strosat på stan med Anna, hon sa att hon hade lite ont i magen och så, men att det inte var ""magsjuke-ont" 1 timme senare ringer hon och säger att hon spytt när hon kom hem....
Snacka om att ödet förföljer mig, det är menat att jag SKA åka på magsjuka EN JÄKLA GÅNG TILL!

Jag ska inte bli sjuk!

Aja, nyss klippte jag min syster i alla fall, tyckte det blev jättefint, och det tyckte faktiskt hon också!
Men nu ska jag käka C-vitaminer i form av apelsiner, och sen ska jag plugga.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Pite

Vilka bilder?

1. om du menar att du inte har PDOL bilderna hos dig så DÖDAR jag någon (inte mig själv för de vore en allt för stor förlust, haha) hur som helst.. DU MÅSTE HA DOM!

2. Om du menar på bloggen så är jag så freakin' trött på min dator som är segare än en jävla råtta full av gelatin.



:)



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2009-01-22 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0