Stonekållt

Nu sitter jag och Sandiie här i en datasal på södergränd och är rädda för möglet.
Eller ja, det är mest Sandra som oroar sig "Ahh, tänk om det har kommit mögel på tangentbordet!!!"
Aja, hon är ju lite blond (;

Annars sitter vi och skriver våra histora-artiklar till våran tidning som vi ska göra, ändå stencoolt med en medeltida tidning!
Måste bara säga att det är Skitkallt här på skolan, mina fingrar är iskalla.. fattar inte varför dom inte her på mer värme med tanke på att det är - 22 grader ute. Uscha, höll verkligen på att frysa näsan av mig när jag stod och väntade på bussen i morse, trodde seriöst den skulle ramla av.

17 år nu också, det känns stentufft! Känner mig såååå mycket mer vuxen och självständig nu såhär dagen efter!
Kanske ska starta eget företag, köpa en ferarri och gå på nobelmiddag. Skulle ju inte sitta fel!
Nejdå, lejdar mig bara, men nu ska jag återgå till arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0