Nya vanor

Just nu sitter jag hemma hos daniel och degar.
Vi sitter vid varsin dator, han spelar, jag skriver.


Jag var nyss på kioskpiraten och köpte "lite" godis och nå drickor, en sån hära aloeveradricka med fruktbitar i och en portello. Så nu sitter vi här och fläskar som vanligt, det blev kebab på adana till middag. funderar seriöst på att börja träna igen, blir förmodligen på korpen som ligger här i stan för då kan jag smita dit och träna efter skolan och sen fara hem. Det skulle vara perfekt!
Tränade ju på StepIn förut men det är både dyrt och ligger längre bort, då måste jag ta mig till munksund flera dagar i veckan, nej, bäst är det ju att träna i stan när jag ändå är där varje dag.



Smakat denna?
Smakar lite som mormorsaft!

Kommentarer
J.

Var gärna med och säg din åsikt om mitt senaste inlägg. Dom bästa komentarena kommer med i nästa inlägg :)



Blogg: http://jantra.blogg.se/
2009-01-09 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0