Onsdag

Har varit riktigt duktig senaste dagarna - tycker jag i alla fall, och det är ju det viktigaste!

Har jobbat nu varje dag i ungefär 1 vecka, som grädde på moset har jag även hunnit med att träna, både igår och idag faktiskt. (Förra veckan också såklart) Trändade rygg och biceps igår, samt sprang i 15 min. Idag tränade jag triceps och mage, sen sprang jag 20 min efteråt. Om jag inte slutar allt för sent imorgon blir det att träna igen, kanske axlar och ben denna gång?

Låter jag som en träningsnarkoman? Nejdå, men det är skönt att träna, låta kroppen jobba och slippa tänka så mycket. Finns säkert många som håller med.

Nu ska jag ta och lägga mig och se tv tror jag, slappna av lite, sen ska jag sova. Jobb imorgon..


Saknar dig baby, men vi ses snart ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0