Uppdatering av mitt liv

Hejsan, dålig uppdatering från den här fronten, lite smått less på blogg just nu...

Aja, vad har hänt dom senaste 3 veckorna?
- Daniel for hem, ingen har väl missat det.. Depp depp och åter depp..
- En massa jäkla slutprov hit och dit. Tror jag blir ett vg-barn iår.
- Klassfest på pottan, tältning och en massa kuligheter!
- Studentfredag, massa med fest. Först var vi hemma hos Anna och hade trevligt där, sen begav vi oss in till stan där hälften av alla pitebor befann sig. Mycket rolig kväll!
- Mys med SATC och en massa fläsk
- Lite träning där emellanåt.

Nu ska jag duscha!

Kommentarer
Hanna

Heej, och grattis till vinsten på bracy! men hjälp! Hur får man in den länken? snälla kan du hjälpa mig? (A) har försökt miljontals ggr, men det fungerar inte! :(

Kram

Hanna

Klackarnaitaket.webblogg.se



Blogg: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
2009-06-18 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0