i don't know what to do, just can't explain to you

Tjollahopp

Idag repade vi inför konserten på musiken. Det barkade lite men föroppningsvis är vi fit for fight nästa onsdag!
Vi hade även nationellaprov i matte a idag. Hade sömnsvårigheter igår eftersom jag var så nervös, nu förstår jag dock inte varför, provet var lätt som en plätt, renskrev till och med sista mvg-uppgiften eftersom jag hade så pass mycket tid över.

Imorgon kommer tydligen PT hit och ska ha nått trädgårdsgrejs, så dom skulle fota osv. Mamma tyckte såklart att jag skulle vara med, men jag säger bara aldrig i livet, inte en chans i hela h**vetet att jag drar på mig några gamla trädgårdsvantar, gräver i jorden och skvätter lite omkring mig bara för att göra mor min nöjd. Där går gränsen. 

Känner mig kränkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0