Valborgs i bilder

Här kommer lite bilder sen igårkväll:


Kvällen började med att jag, Anna och Daniel grillade!

Jag var tha grillmaster medan Daniel skötte "potatisen"

Resultatet blev obeskrivligt gott!

Sedan kom stekarna



Och Linnea får avsluta kvällen :)

Vi hade jättetrevligt, satt ute på verandan hela kvällen, ändå tills solen gick ner, då gick vi in till inglasningen och spelade spel. Till sist satt vi oss i soffan och såg "Seven Pounds" med Will Smith, 2a gången jag såg den men kunde ändå inte hindra tårarna från att smita iväg.


Kommentarer
Johanna

Att den är braaaaa!? Jag ÄLSKAR den filmen, såg den på bio och började grina jag med xD



Blogg: http://jjohannalarssons.blogg.se/
2009-05-05 @ 06:59:23

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0