Lista snodd av gurrsmurrs

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mjukisbyxor, ett linne och en tröja över
Vad använder du just nu för skor: Barfota, men annars traskar jag runt i ett par vita sneakers
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Du pratade med: Pappa.
Du delade en drink med: oj, ingen aning
Du gick på bio med: Daniel
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Ingen på länge så jag minns inte

Senaste
Låt du hörde:
I am not a whore - lmfao
Film du såg: White chicks
Mat du åt: Korv med bröd
Kram: Mamma
Fest: Förra veckan
Känslan: Kluven
Ilska: Har varit ilsken hela veckan
Resa: Dalarna över jul, men far till Spanien om några dagar
Glädje: Jag är oftast glad
Dröm: mardröm
Boken du läste: Flickan under gatan
Personen du fick sms av: Daniel
Gången du åt en 7-eleven korv: det var längesen
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När jag fyllde 18?
Saken du köpte: Ett par skor

Om dig

Namn: Caroline
Ålder: 18
Smeknamn: Kingen (såklart) Carro, Bajscarro, listan kan göras lång
Syskon: 4 systrar och en bror, alla yngre än mig
Sysselsättning: Skola, jobb på helgerna
Bra egenskaper: Snäll, oftast
Dåliga egenskaper: Morgontrött?
Linje/klass: NV2A, inriktning naturvetenskap
Hårfärg: Bajsbrunt
Ögonfärg: Gröna med lite brunt stänk.
Skostorlek: 39


Kommentarer
hon med blåsor på näsan

aah det är blåsor :D flera stycken! :D:D:D



Blogg: http://linneali.devote.se
2010-04-09 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0