Det finns då sjuka människor

Kan inte låta bli att skriva ändå.

Hur FAN kan man vara så jävla dum i huvudet och dumpa 4 små kattungar mitt ute i skogen!?
De är ungefär 3-4 veckor gamla och blev lämnade i skogen för att dö. DÖD ÅT DEN JÄVEL SOM LÄMNADE DOM!
Fattar inte hur människor kan vara så sjukt dumma i huvudet, jag blir arg på riktigt.

ANYWAY

Kissarna bor hemma hos Mikaela nu i alla fall och idag for jag och Isabelle dit för att kika på dom. En är otingad och jag ska försöka övertala mina päron att hon ska få bo hemma hos oss...



Mamma... Tänk att ha den här lilla sötsaken hemma hos oss, visst är hon undebart söt!?
Ps. Jag älskar dig, du är världens bästa mamma! Puss!


Här är en bild på hur hon ser ut (det är omöjligt att ta kort på kattungar med en digitalkamera utan blixt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0