Måndag och 290 dagar kvar till studenten

Första skoldagen var helt okej. Började klockan 9, fick lite papper sen hade vi rast. Vi skulle få våra böcker efter 10 men det fanns inga åt oss så då slutade vi för dagen. 

Skolan bjöd på korv och mos dagen till ära. Slår aldrig fel, samma varje år. Tjockisarna i min klass gick dock på Sunes (som vanligt) och köpte skrov istället för att snaska på skolans korv. Dålig stil.

Nu ska jag ta en powernap som jag gjort mig förtjänt av, steg ju ändå upp 07.45 och kom inte försent till skolan. Bra gjort för att vara jag!

Kommentarer
Tess

Ville bara nämna att vara tjock är inte kul, man mår inte bra, så va snäll å kalla ingen det. Man måste tänka utifrån sig själv, hade du velat bli kallad det om du skulle vatt överviktig?



Blogg: http://isset.blogg.se/
2010-08-23 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0