Fel på mig, som vanligt

Förstår inte vad som är fel på mig. Kan absolut inte gå upp i vikt hur mycket jag än äter, går bara ner. 52.7 stod vågen på nu när jag vägde mig, med kläder. Har gått från att väga 57 i början av veckan till detta. Försöker komma upp till 65 som jag vägde för ett år sedan men det är omöjligt. Min kropp har även börjat skaka helt utan anledning flera gånger den senaste månaden. Någonting står inte rätt till.


Innan någon nu ska börja klaga på att "Du ska vara glad som är smal" så vill jag bara säga att smala personer kan lida precis lika mycket på grund av sin vikt som överviktiga.

Kommentarer
den bästa <3

Du och jag åker till Willys och käper såna energibarer som du ska ha med på skolan!



Blogg: http://annalindstroms.devote.se
2010-12-12 @ 12:22:34
Anonym

Du går inte upp i vikt av skräpmat, du går ner men får kassa värden.



2010-12-13 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0