Tisdag



Kom hem för ett litet tag sedan. Våra planer om att sitta på Nodo ikväll blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi kom dit och upptäckte att det var fullt, folk som inte ens brukar vara där i normala fall satt och tog upp en massa plats. Fanns inte så mycket annat att göra i -28 jävla grader så vi gick på ICA och hängde där ett tag innan vi for på Sunes. Jag och Johanna delade ett skrovmål, börjar bli lite tradition. Johan, Jacke, Åke och Jocke anslöt sig efter ett tag och vi satt väl på Sunes i ungefär tre timmar totalt.

For och tankade bilen och sen hälsade jag på Richard ett tag. Fick tre filmer och sen for jag på Statoil för att köpa cola, blev en bull längd också dock.

Nu ska jag se en film och sen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0