Gårdagens äventyr

En sol, en billys och en jordgubbe.

Igårkväll for jag, Denice och Lilo på hammenviken och kvällsdoppade. Det var hyggligt varmt i vattnet och jag hann ta några simtag innan vi for hem för att myggen höll på att äta upp oss.

Vi smet in på kvantum för att köpa lite snask och cola innan vi for och badade så när vi var klara for vi hem till mig och såg film. Hachiko blev det. Det slutade med att alla tre satt och storbölade, Denice var värst. Filmen var för övrigt riktigt bra!

För att lätta upp stämningen efter filmen så letade vi igenom filmkanalerna på tv efter en komedi. Mamma mia var den enda film som gick förutom porr så det fick bli den.

Nu ska jag sätta mig ute i solen. Adjö!


Kommentarer
elvira stehn

Hejsan! Jag har dragit igång ''veckans blogg'' igen, anmäl dig i min blogg på detta inlägg: http://elvirast.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html jag väljer ut tio finalister, så håll koll om det blir du ;)



Blogg: http://elvirast.blogg.se/
2010-07-12 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0