Tisdag

Igår låg jag ute i solen större delen av dagen, blir lätt rastlös av att bara ligga still så jag spelade lite gitarr också. På kvällen blev det bubbelbad och tv-tittande. Sen somnade jag till en film i soffan. Mysig kväll helt klart.

Idag jobbade jag mellan 10.30-18-30. Vi hade ungefär 10 kunder på hela dagen så det var rätt långtråkigt, vi städade hela lokalen i stort sett för att få tiden att gå.

När jag kom hem hade syster gjort kycklingklubbor och potatisklyftor så då slängde jag i mig lite av det innan jag skyndade in till stan för att möta upp Lilo och Denice. Lilo fastnade dock i en broöppning så det tog ett tag för henne att ta sig in till stan. När hon anlände traskade vi till nodo och satt där och mös i några timmar, sen blev det promenad runt stan och glass.

Nu ska jag koka en kopp te och sätta mig i soffan och se film.


Två snabbtagna bilder som jag tog innan jag for. Jag vill ha tillbaka min egna kamera snart!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0