Söndag

Är grymt seg idag efter att ha jobbat till fem på morgonen både fredag och lördag.
Vaknade kring tre idag och fick ångest när jag drog upp persiennerna och såg att jag gått miste om en hel dag med strålande sol. Usch. Har suttit inne hela helgen för att det regnat, sen missar jag solen..

Mamma fyller år idag så jag tror att jag ska ta en dusch dagen till ära så man inte skrämmer bort gästerna. Fördelen med det skulle väl vara att det blir fler jordgubbar över till mig. Samtidigt behöver jag duscha bort allt kebabflott så jag slipper gå runt och lukta som en kebabtalltrik.

Ikväll blir det att kvällsdoppa med Lilo och Denice. Isabelle och Fredrika kanske också skulle följa. Hammenviken tror jag det blir. Nice!

Nu låter det som att jordgubbarna dukades fram, en snabbdusch först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0