Midsommarfirandet i ord

Hade grymt roligt igår och jag hoppas det var fler än jag som hade det också!

Kvällen började med att tjejerna kom hem till mig och grillade. Alkoholen flödade och efter vi ätit sprang vi ut till hästhagen och plockade blommor för att göra en midsommarkrans. Satt mig på gräsmattan och pysslade ihop en krans som var alldeles för stor för min lilla skalle, såg ut som frihetsgudinnan.

Huset fylldes på med nytt folk under kvällens gång. Richard, David och Jannie kom, jag spillde ut två drinkar och sen körde vi chatroulette. Gustav, Sara och en massa killar vars namn jag glömt bort kom också och i slutet var vi rätt många ute på altanen.

Vi fick för oss att fara till havsbadet för att se om det var liv där. Jag strosade runt med Richard och David ett tag men det var rätt dött och vi hade tappat bort alla andra så vi började gå hem till mig igen. När vi gått några meter efter havsbadsvägen stannade ett par i en raggarbil och plockar upp oss. Dom vägrade släppa av oss efter vägen och insisterade på att köra oss fram till dörren. Vi tackade och bockade och avslutade kvällen med att bada bubbelpool.

Bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0