Allergisk mot mögel

Var på vårdcentalen idag och försökte få reda på vad som var fel med mig.
Förra året tog jag blodprov för att se om jag var allergisk mot möglet i skolan. Jag var till skolläkaren förra månaden för att få reda på testresultaten och enligt honom var dom negativa.
Idag gick läkaren jag var hos igenom alla tester jag gjort:

- Positiv för trädpollen
- Negativ för gluten, laktos, nötter osvosv
- Negativ för pälsdjur
- Positiv för mögel

Jävla skola som bara ljuger för en, kan knappt fara dit när det är som värst. Nu ska vi fara till försäkringsbolaget för att se om jag kan få ersättning.

Ska i alla fall få börja äta antibiotika, samma som jag åt förra året då det slutade med att jag fick fara in på akuten. Förhoppningsvis reagerar jag inte lika starkt den här gången! Han skrev även ut mer kortison och ska skicka en remiss så jag får fara på ljusbehandling.

Kommentarer
djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)



Blogg: http://djustd.blogg.se/
2010-03-25 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0