Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att pappa glömt sin laptop i bilen

Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov ganska hårt

Vad gjorde du för 15 min sedan? Värmde en billys i micron

Det sista du sa högt? Vafan..!
Det senaste någon sa till dig:
Minns inte
Vad har du druckit idag?
Cola
Vad var det senaste du åt?
Billys?
Vad var det senaste du köpte?
Underkläder
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Äckligt
Godaste glassmaken?
Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Sover du tungt?
Sover som en stock
Drömmer du mardrömmar?
Inte speciellt ofta

Trivs du med ditt jobb? Jupp
Favoritklädsel?
Hum, mjukisbyxor tar nog första platsen
Favoritlåt just nu?
Just för denna sekund Stricken - Disturbed
Vad ser du om du tittar till höger?
En hylla
Vad gör dig glad just nu?
Att jag äntligen är frisk så jag får träffa folk
Vad ska du göra härnäst?
Hämta tvätten och skura

Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu?
Kelsjuk
Favoritgodis?
Marabou daim
Kläder just nu?
Linne och trosor
Sommarplaner?
Festa

Hur många kuddar sover du med? Tre
Morgon eller nattmänniska?
Natt ingen tvekan
Vad är viktigast för dig?
Att vara lycklig, min familj och vänner
Är du kittlig?
Inte speciellt
Snarkar du?
Japp
Stjärntecken?
Stenbock
Äckligaste insekten?
Äckligaste…. ingen aning
Stökigt el välstädat?
Välstädat, men det är sällan det är det hos mig
Vad längtar du mest efter just nu?
Sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0