Don't even read

Den här dagen har varit helt åt helvete, helt ärligt talat.
Jag tänker inte berätta varför, för jag är inte en sån person som delar mina tankar till vem som helst. Jag berundrar verkligen personer som vågar skriva och berätta om deras inre tankar, men det är för många som läser min blogg som jag inte vill ska veta nånting om mig. Jag tycker om att vara en svår person, jag trivs med att vara anonym inför nya människor, det är ingenting jag stör mig på för det är en del av min personlighet. Det ska mycket till innan jag berättar någonting som ligger mig nära hjärtat. Har alltid varit rädd att bli sårad, och jag har lyckats bli det allt för många gånger också, därför ska jag förbi svår.

Jag har träffat personer som fått mig att släppa garden på en gång, personer som jag känner är pålitliga från första sekund. Inte många, men det finns några speciella som jag verkligen kan vara mig själv med. Men jag ska börja vara försiktig även med det eftersom tillit är nånting som måste byggas upp, man kan inte slänga sig i någons armar och förvänta sig att denne tar emot när man inte ens lärt känna varandra.


Nu har jag delat med mig allt för mycket. Ska bädda ner mig i soffan nu och läsa en bok, godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0