Måndag

Har hunnit med en sväng på stan idag. Var in en snabbis på apoteket och köpte pencillin och allergitabletter, det senare känns som en bra grej att ha i väskan. Sen var tanken att vi skulle gå på kioskpiraten och köpa deras goda mjukglass men då hade maskinen gått sönder en timme tidigare. Vet inte vad jag ska tro om karma längre, känns som att jag blir straffad hela tiden, och så ond är jag väl ändå inte?

Just nu sitter jag vid köksbordet och äter kex. Ska nog slänga ut en filt på gräsmattan och lägga mig och läsa, känns mysigt. Måste hinna räkna lite matte också, nationella närmar sig med stormsteg och jag börjar få lite panik.

Jag har inga bilder att bjuda på just nu eftersom jag inte sitter vid min dator, däremot har jag blåsor under fötterna för att jag sprang runt i högklackat i lördags. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0