Torsdag

Den här dagen har varit otroligt bra. Vaknade och det var underbart väder ute, tog en dusch och cyklade in till stan. Gick på anställningsintervju som gick hur bra som helst, hoppas jag i alla fall. Hon tyckte att jag skulle börja provjobba nästa lördag så jag kommer in i det. Så nu är jag hur lycklig som helst, förhoppningsvis går det bra att provjobba så jag får jobba hela sommaren. Skulle vara underbart med lite pengar så jag kanske kan fara utomlands till hösten.

Efter intervjun köpte jag en mjukglass och satt mig i solen och njöt av vädret. Köpte kycklig på ica och cyklade hem lite för fort för min egen hälsa, för efter jag gjort klart salladen var jag tvungen att gå och lägga mig för att jag höll på att svimma. Sov i tre timmar sen har jag gjort absolut ingenting vettigt resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0