Helgen

Har aldrig tid att uppdatera på helgerna känns det som.

Har tagit det lugnt hela helgen, typ. Fredag var jag och Johanna på Nodo själva eftersom alla andra svek. Vi gick upp en sväng hos Denice och sen fotade jag på Kalles.

På lördag skulle jag skulle fara till Luleå men rymdes inte i bilen så jag fick stanna hemma. Tanken var att pappa skulle köpa sju förköp åt mig men tyvärr kom han bara hem med ett.
Middag på Sunes och sen hjälpte jag mamma med hår och smink. Bytte om, skjutsade in dem till stan och sen hämtade jag upp Richard för pizza på Ängeln. Fotade på Kalles och sen var vi fyllechaffisar åt mina föräldrar.

Idag blev det en sväng till Luleå eftersom jag var tvungen köpa förköp. Anna och Richard följde med i bilen utan värme och vi höll på att frysa ihjäl. Hem kom vi i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0