Helgen

Ja, jag vet. Min uppdatering suger men jag har inte haft inspiration eller ork att skriva så jag drar en sammanfattning av helgen.

Fredag, låg och sov i stort sett hela dagen sen for vi på fest i Sjulnäs. Det snöade ute och vägarna var jättehalkiga. Lyckades tappa fästet i en vänstersväng och körde av vägen ner i det djupaste diket som fanns i hela Sjulnäs. Jag trodde bilen skulle volta men den gled ner rätt snyggt så vi klarade oss utan skador, bilen däremot går inte att köra. Mikaelas bror hjälpte mig att bogsera upp bilen ur diket med en traktor, annars hade vi nog aldrig fått upp den. Tack!

Fick skjuts in till stan där det blev jobb på Kalles. Var rätt mycket folk och jag hade faktiskt rätt kul. Fick även se Richard slå volter över "blomlådan" utanför Åhlens.

Lördag så fyllde min bror år så jag och Richard fikade hemma hos mig sen skjutsade jag honom på cykel in till stan för att gå på Challenge och se om hans kort var där, och det var det. Bröt av min cykelnyckel i låset så jag lämnade den på stan och sen mötte vi upp Lina och gick på Sunes för att äta. Senare under kvällen gick vi och hälsade på Sofie och Kjell för lite film sen blev det jobb för min del.

Igår hände inte speciellt mycket. Bogserade hem bilen, sa grattis till min syster som fyllde 15 och såg serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0