Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Isabell
3. Hur lång är du? 179cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? The last song, mindre bra förövrigt
5. Vem ringde du senast? Sassy
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Kunde inte skicka bilderna pga att jag inte kan skicka mail från mammas internet" till Anna
7. Vad är dagens planer? Fara på elgiganten och köpa min kamera sen ska jag plugga
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Separerade
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Grön-bruna. Bajsbruna om man frågar vissa...
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja?
14. Vilken är din favoritplats? Där jag känner mig trygg
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan, den gör mig sjuk och tvingar mig gå upp tidigt på morgonen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Absolut inte i Piteå, förhoppningsvis i något annat land
17. Vad skrämmer dig? Kommer inte på något
18. Vem fick dig att skratta senast? Richard skickade nyss ett roligt mms
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Finns det en åldersgräns?
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utaaaaan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, sockar på vintern
26. Är du social? När jag orkar
27. Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj eller vanlij med chokladkross, glass med caramel går också ner och melon är gott. Varför måste man välja?
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Inte svart kaffe men espresso i olika former är gott
31. Vad dricker du till frukost? Saft eller Cola om det finns
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på den sida som är inte är mot väggen, sida av kroppen spelar mindre roll
33. Kan du spela poker? Bäst på allt
34. Tycker du om att mysa? Love it
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes
37. Vill du ha barn? När jag levt klart mitt egna liv
38. Kan du några andra språk än svenska? Skulle väl vara engelska och spanska då
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Sånt som går att äta
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. När känner du dig lycklig? Svår fråga. När jag är med människor jag tycker om.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? hehe.. Nej, kakor.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, många jag känner är roliga men det finns väl vissa som får mig att skratta mer än andra
46. Välj ett ärr på din kropp? Hm, har ett på läppen. När pappa kom hem från jobbet en gång när jag var liten så blev jag glad och slängde mig fram och tillbaka runt honom medan jag höll i hans hand. Klantade mig och slog sönder läppen i köksbänken.
47. Vad har du för ringsignal? Ingen speciell just nu, ringring låter det i alla fall
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Säkert i någon kartong på vinden
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min toalett
51. Kan du byta olja på bilen? Säkert
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Kör aldrig för fort..
53. Vilken var den senaste bok du läste? En bok vi läser på engelskan
54. Läser du dagstidningen? Varje morgon
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Obligatoriskt att dansa till "Bla bla bla"
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Eh, statistik från en undersökning
59. När var du i kyrkan senast? När Isabell konfirmerade sig

Kommentarer
Konradnatalia

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!



Blogg: http://konradnatalia.blogfuture.com
2011-03-11 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0