Lista snodd från Denice

Vem?
Vem sov hos dig senast? ehm minns ej, Lilo tror jag
Vem pussade du sist? Hehe
Vem tror du tänker på dig nu? Denice
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Någon som tvingar upp mig på morgonen så jag inte sover bort hela resan
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?  Ingen aning
Vem har du senast ringt? Denice

Vad?
Vad får dig att bli rädd? Denice, ibland
Vad gjorde du i helgen? Var på fest, mös, jobbade
Vad har du på dig just nu? linne och trosor
Vad tänker du på just nu? Denice eftersom jag pratar med henne i telefon.
Vad för mobiltelefon har du? iPhone
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? den är naken

Är?
Är du snygg? Ibland
Är du brunett? Yes
Är du orolig för något? Säkert
Är du lycklig? inte helt
Är det snyggt med rosa strumpor? supersexigt
Är du kär? blir aldrig kär
Är du oskuld? Nej
Är du mysig? Ja
Är du ensam just nu? Förutom att jag har sällskap av Denice i mobilen, ja.

Vill?
Vill du ha breda höfter? Eh, skitsamma
Vill du vara smalare? Nej, kämpar med att få lite mer fläsk
Vill du att det ska vara soligt nu? Nej, men det skulle gärna fått vara sommar imorgon då jag vaknar.
Vill du sova just nu? Nej

Kan?
Kan du cykla fort? Nej, jag har punka
Kan du sminka snyggt? Ibland
Kan du springa långt? Till Denice och tillbaka
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Ja
Kan du bita dig i tån? Tror det
Kan du vara sparsam med pengar? Nej

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? Mysigt
Hur vill du bo? Strandvilla i Miami.
Hur är ditt drömjobb? Läkare, kul att cutta i folk ju
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Hm, ärlig räcker rätt långt
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? Ingen aning faktiskt

Ska?
Ska du sova snart? Yes
Ska du utomlands i år? Nej, blir till våren
Ska du ha något svart på dig imorgon? Har alltid svart på mig
Ska man va lång eller kort när man är kille? Spelar mindre roll
Ska du köpa något i veckan? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0