Min tisdag

Tänkte berätta vad jag hade för mig igår.

Jag och två blondiner vid namn Denice och Richard for till Luleå. Tanken var att Denice skulle pierca tungan men först hittade vi ingen studio som kunde göra det och när vi väl hittade en så var hon för liten. 
Vi tittade i butiker och lunchade på Roasters. Hittade dock inga kläder förutom en svart klänning men eftersom jag redan har en likadan fast i röd/orange så kändes det onödigt att köpa den.
När vi blev less for vi en sväng på Myrorna och sen hem.

Hann med ett besök på nodo med Richard och Jannie och sen for jag hem på riktigt och somnade i soffan. Lyckades sova bort nästan hela kvällen och när jag vaknade for jag hem till pappa och såg OC ett tag. Åt även mackor med salami <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0