Fredag

Har bokat tid för en färgning nu. Det fanns en ledig tid på tisdag klockan 1 men eftersom jag ska tatuera mig klockan 11 samma dag så känns det lite mycket på samma gång kanske. Bokade in en tid nästa måndag istället.

Helg, första gången på länge jag inte ser fram emot det alls. Har en massa saker jag ska göra men samtidigt känns det som att det inte finns någonting att göra alls. 

Ikväll ska jag först hem till Anna, vi ska dricka vin och mysa. Nyktert för min del dock. Senare ikväll ska jag börja om att jobba. Första helgen efter sommaren och jag ser inte fram emot det alls just nu. 
Damn vad negativ jag låter. Det har bara varit en dålig vecka, det blir bättre. 

Nu ska jag sminka mig och fixa håret, kanske kan få mig på lite bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0