Söndag

Det kliar i min skalle.

Mycket trevlig helg faktiskt, har haft skitkul hela helgen. Ska sluta ha förväntningar inför helgerna, allt blir så mycket roligare då.

I fredags hade vi "avskedsfest" för Stina som farit till London för att jobba som au pair. Vi satt på nodo i flera timmar, drack vin och hade jättetrevligt. Lite senare begav jag mig salongsberusad till Kalles för att fota. Det var rätt mycket folk för att vara en fredag faktiskt. När jag slutat sprang jag upp till Denice och sov hos henne, hade tydligen legat och hållt om henne i sömnen också.

Lördag sprang jag på stan ett tag innan jag for hem och gjorde mig klar för ännu en kväll. Vi for hem till Lilo och såg film. Kring elva dunkade jag och Denice in till stan med "fjortisdunk-bilen" som hon kallar den. Släppte av Denice hos henne och gick själv in på Kalles.
Haha, roligast under kvällen måste ha varit när en kille kom fram till vårat bord och frågade om han fick ta en vimmelbild på oss.

Jag - Ursäkta men är det du eller jag som jobbar som vimmelfotograf här? (Det var på skämt och jag sa det med ett leende så ni inte får för er att jag är världens otrevligaste människa)
Han - Ehh, jag tar bilder för "nån-skittidning-jag-inte-minns-vad-den-heter".
Mikael - Vi ska inte vara med på dina bilder, det är hon som tar kort här. Stick!

Idag har jag ätit hamburgare med Richard på Bigboy och nu ska jag hem till Anna för att bli sminkad till hennes projektarbete. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0