Helgen i ord

Man kanske alltid ska ha låga förväntningar inför helgerna, hade skitkul hela helgen trots att jag inte hade sett fram emot den alls.

I fredags var vi hemma hos Anna och hade vinkväll med ost och kex. Mycket trevligt!
Kring elva for jag och några till in till stan för att gå ut på Kalles. Jag jobbade dock. Det var grymt mycket folk och jag hade roligt för en gångs skull. Mot slutet av kvällen blev jag av med kameran men det var kul det också.

Lördag låg jag och och sov i stort sett hela dagen. Umgicks med min far och syster sen for jag hem till mamma och klippte gräsmattan. Den är stor ska jag tala om så det tog sitt lilla tag. Dushade och gjorde mig färdig för att fara till Fredrika. Isabelle färgade håret och drog ut på tiden jättemycket så därför blev vi sena (Ljuger inte). När jag sen kommer till Isabelle för att hämta upp henne och Johanna skyller hon allt på mig och kallar mig namn även fast hon inte var klar själv. (SARKASM. Folk fattar tydligen inte att jag driver med mina vänner i bloggen)

Väl på Kalles var det dödens dött. Vekligen. Tur att man bor i en liten stad så man känner dom flesta, hade någon att hänga med hela kvällen.

Det var min helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0